zondag 2 september 2012

Boeken en wol gekocht

We hebben weer een vruchtbaar weekend achter de rug!
Zaterdag was het braderie in Landen en ik heb me weer laten verleiden om wol te kopen :)
Ik heb hem in 2 kleuren genomen, 1 bol voor 1 sjaal (je kent ze wel van vorig jaar), met de bedoeling om mijn schoondochters een plezier te doen.
Hopelijk heb ik goede kleuren gekozen!  En, ik ben al begonnen natuurlijk met de eerste (in blauw)!
 
 
En dit is de tweede kleur....

 
Dan zijn we vandaag naar de tweedehands boekenmarkt in Diest in het Begijnhof geweest.
Die is het hele jaar elke maand de eerste zondag.
En natuurlijk heb ik wat gevonden, 2 boekjes voor 6 euro!
Een heel oud kruissteekboekje van DMC en een oud breiboekje, Gerda zal jaloers zijn en misschien ook nog wel andere mensen!
Dit zijn de aanwinsten en ik ben er trots op :)
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten