zondag 30 september 2012

Dit weekend afgewerkt

Dit weekend toch nog iets gedaan.
Deze babysokjes afgemaakt waarvan ik de beschrijving vond op "de gulle aarde" als zijnde een "oud patroon" dat gevonden was in een oud schriftje.
Wat vind je ervan?
Ik vond de beschrijving hier:
 

 
Niet gevuld of aan een voetje zien ze er wat raar uit vind ik.
 
Dan heb ik op de opendeurdag nog wol gekocht (of wat dacht je?) en in boekenvoordeel ook nog bloemetjes (voor alles goed) en vilten poppetjes gekocht.
Het moet een koe en een ezel worden.
 
 
En dit zijn de bloemetjes.

 
Er was zoveel mooie nieuwe wol dat ik me heel fel heb moeten bedwingen.
 
Van de blauwe maak ik handschoenen (voor bij de blauwe frulletjessjaal die ik eerder voor mijn schoondochter maakte), van de groene sokken denk ik.

 
Deze wol zou een sjaal moeten worden... (past bij alles)

 
Van deze wol heb ik al een pompoentje gemaakt.

 


 
Ik zou graag veel pompoentjes maken om een hele schotel te vullen in verschillende groottes en kleuren, dus aan de slag!
 


2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige slofjes en mooi pompoentje!
    Je hebt aardig ingeslagen; als het nu heel hard gaat stormen hoef jij niet de deur uit, je vermaakt je dan wel, hihi. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt angelique! Leuk dat je een reactie plaatst, er komen er nog maar weinig op tot nu toe. Maar jij maakt ook veel leuke dingen zie ik. En bedankt op ook voor mijn blog reclame te maken, jij bent tot nu toe de enige! groetjes Rita

      Verwijderen