maandag 17 september 2012

Venlo

Gisteren zijn we op bezoek geweest in Venlo bij mijn neef Johan en zijn vriend Wieke, 2 hele toffe mensen die ons geweldig goed ontvangen hebben.  Als zo'n bende toekomt, we waren met 4 nichten en 2 neven (met partner), da's niet niks.
 
 
Na "limburgse vlaai" met koffie en daarna drank met hapjes zijn we gaan wandelen "met" gids Edmond Staal, die PR-medewerker is van stichting het Limburg Landschap. 
De wandeling was in "De Hamert" een deel van het Nationaal park de Maasduinen.
Het was echt de moeite en heel interessant.  Ik laat jullie genieten van de foto's die voor zichzelf spreken denk ik.
 







 
Ongelooflijk prachtige omgeving.  En zoveel groen in en rond een stad vindt je hier niet.
Het was een onvergetelijke dag, met heel veel zon en toffe mensen, eentje om te onthouden!
 
Dan nog dit:
Nieuw project in wording met deze wol, maar ik verklap nog niks.
Mooie kleuren, ik kon er niet aan weerstaan!
 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten