maandag 24 september 2012

Vruchtbaar weekend

Zoals ik gehoopt had is het een vruchtbaar weekend geworden wat handwerk betreft.  In elk geval ben ik tevreden met wat ik allemaal gemaakt heb, een betere ontspanning bestaat niet.
Eerst en vooral, de foto van de sleutelhanger die ik vrijdag liet zien van "lindevrouwsweb"; dit is mijn improvisatie ervan:
 
 
 
Piepklein, maar toch leuk vind ik.
 
Dan heb ik nog baby uggs gemaakt op bestelling:


 
Vervolgens nog een hartjessleutelhanger gemaakt in de auto op weg naar huis.
 

 
En een pompoentje geprobeerd van de blog "stijl en zoo"

 
Ik ga er nog een paar bijmaken in verschillende grotes en een schaal vullen nu.
 
En uiteindelijk nog een uiltje, omdat ze zooo lief zijn.

 
Ook altijd een leuk cadeautje!
 
Er zijn natuurlijk nog genoeg andere projecten in wording, maar die volgen later.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten