zondag 18 november 2012

Stoffenspektakel en handtas af

 
 
De handtas naar het model van "inge snuffel" is af!
Dit is ze geworden:

 
MET bijpassend zakdoekhoesje :)

 
Een piramideportemonneetje is geknipt maar nog niet klaar...

 
De stand van de kousen: de hiel al voorbij, goed gewerkt, al zeg ik het zelf!

 
 
Vandaag met mijn schoondochter naar het stoffenspektakel in Leuven geweest, was eerst van plan om niet te gaan, maar uiteindelijk toch gezwicht :)
Dit was de oogst:
ritsjes, kantjes, paspelband, stikzij en biaislint
 
 
een stuk witte geborduurde stof
 
een stuk zwarte stof met witte bloemen
 
 
Iemand een voorstel wat ik ermee kan maken? Hints zijn altijd welkom!


5 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat heb je dat snel gefixed!
    Je tas is heel erg mooi geworden. Leuk met dat zakdoekhoesje.
    Hoe groot zijn je lappen stof? Wat je er van kunt maken is natuurlijk ook afhankelijk van het materiaal en ik heb wel aan mijn beeldscherm gevoeld, maar dat zegt niet zo veel over jouw stofjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tas rita en ook heel grappig dat bijpassende zakdoekhoesje!

    groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een aparte tas, prachtig.
    En meteen een bijpassende zakdoekzakje, wat kun jij toch in een hoog tempo handwerken.

    Leuk hé het stofspektakel, bij ons komt hij ook 2x per jaar. Kom altijd met een goeie buit thuis.
    Misschien kun je een keer een tilda pop maken. De broderiestof is wel mooi voor een jurk (voor de pop bedoel ik)
    Of heb je genoeg gekocht om iets leuks voor jezelf te maken?

    Groetjes Yvonne


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rita,
    gevaarlijk hé om naar het stoffenspektakel te gaan.
    Ik heb gelezen dat je het boek niet meer kan verkrijgen om de beer te breien.
    Ik geef u mijn mail adres door, dan probeer ik u het patroon door te mailen als ik uw mail adres heb.
    Vriendelijke groet
    Daniëlle
    danielle.dewinter@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schoon rokje of tuniek voor jou?? heel mooi stofjes hoor. Je tas vind ik ook heel erg geslaagd. Direct een heel ander resultaat wanneer je andere stof kiest hé. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen