zondag 11 november 2012

Zondag

Net eens vlug gestofzuigd en de ramen gewassen, maar nu volgt de beloning!
Een namiddag handwerken en ondertussen naar de veldcross kijken, bestaat er iets leukers???
Gisteravond heb ik een eerste vlinder gebreid, maar ik moet hem nog in elkaar naaien (kan je geloven dat ik alweer mijn naalden vergeten ben? )  Het zal voor morgen zijn, want dan gaan we pas terug naar huis, we hebben morgen nog verlof en blijven dus een dagje langer hier.
 
De vlinder (kan je zien wat het wordt???)
 
 
Er gaan zeker nog vlinders en andere dingen gemaakt worden uit de boek, heb er heel veel zin in!
 
En dan de 2e sok voor Hans, nog een halve voet ongeveer of iets meer en dan zijn ze klaar, dat zou ik nog willen afhebben voor we terug gaan en liefst iets meer ;-)

 
Ondertussen heeft mijn man ook al een paar sokken besteld, anders vallen we stil en dat mag niet!
Dus: aan de slag en dan moet ik nog aan wanten en handschoenen beginnen... en de troetels uit de nieuwe boek wachten ook om gemaakt te worden.... en mijn laatste blauw borduurtje voor de kader wacht ook op de laatste afwerkingen....  HELP!!
 
FIJNE ZONDAG IEDEREEN!
 


3 opmerkingen:

  1. Als je nu eens wat handwerkbenodigdheden (inclusief naalden!!!) in jullie weekendhuis legt?
    Die vlinder wordt zo te zien erg mooi, op naar het Meesje ;-)
    De sokken zien er ook goed uit. Veel plezier daar nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vlinder wordt erg leuk, en die sokken, heerlijk warm. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ojee, je komt echt tijd te kort ;)
    Het wordt tijd voor een paar daagjes vrij anders kom je niet aan alles op je ToDolijst toe.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen