woensdag 19 december 2012

Bedankkaartje

Deze morgen is Maren samen met mij de knuffels gaan afleveren op de kinderafdeling van het UZ Pellenberg waar ik werk op de afdeling radiologie.
Ondertussen was de berg gegroeid tot 2 grote dozen en 1 grote zak vol!
Ongelooflijk hoeveel er nog bijgekomen is, heel plezant dat er zoveel inzet is van de mensen.
En op de afdeling zijn ze ongelooflijk blij met wat we daar gebracht hebben, altijd welkom zeiden ze.
Sommige cadeautjes gaan ze nu met kerstmis uitdelen en andere dingen gaan ze houden voor "prikcadeautjes", bedoeld voor als de kinderen letterlijk een prik moeten krijgen of een moeilijke wondverzorging of pijnlijk onderzoek (als motivatie dan).
Tot mijn grote spijt had ik alweer mijn fototoestel vergeten want ik had foto's willen maken als Maren kwam leveren maar dat is dus niet gebeurd.
 
Maar ze had wel iets anders bij voor ons: een heel mooi zelfgemaakt kaartje
 
 
En dit stond op de binnenkant:

 
Dit is dus bedoeld voor iedereen die via mij meegedaan heeft aan hun goede doel!
Dankuwel Maren en Mimi! En voor jullie hetzelfde gewenst!
 
Dan de stand van de handschoen: 4 vingers af en kapje begonnen, het wordt spannend!!!!

 
Wel of niet op tijd?????
 


1 opmerking:

  1. een dikke proficiat voor het geleverde resultaat! Jullie hebben weer veel kinderhartjes blij gemaakt.
    En wat de handschoen betreft, ik twijfel er niet aan dat zij op tijd klaar is.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen