maandag 31 december 2012

Toch nog wat gepresteerd!

Niet gedacht, maar toch nog wat gepresteerd!
 
De tweede handschoen moet enkel nog de duim en het kapje erop...
 
 
De eerste kous van mijn man nog een stukje en ik ben al aan de hiel!

 
Voor de letterbak nog een vakje erbij...

 
Eergisteravond zijn we naar de Menenpoort in Ieper geweest, een oorlogsmonument ter herinnering aan de eerste wereldoorlog en daar wordt elke avond om 20u de last post geblazen door leden van de brandweer voor de gesneuvelden.


 
Heel indrukwekkend gebouw, maar ook als ze de last post blazen krijg je kippenvel.
Overal op de muren zijn de namen geschreven van de soldaten die hier sneuvelden.

 
Daarna een bezoek aan Ieper zelf (by night)

 
Je vindt hier heel mooie gebouwen.

 
Gisteren dan naar "tyne cott cemetery", het allergrootste kerkhof ook hier van wereldoorlog I.
De grafstenen zijn mensen die ze gevonden en begraven hebben, sommigen met naam, anderen staat by "only know unto God" als ze geen naam weten.
Diegenen waar geen lichaam van is weergevonden, staan de namen op de muren rondom geschreven.


 
Vandaag nog in Nieuwpoort een strandwandeling gaan maken, heel felle wind, maar we hebben toch schelpjes gaan rapen.
 
 
Dit zijn Leen en ik.
 
VOOR IEDEREEN NOG EEN GELUKKIG NIEUW 2013 EN ALLES WAT JE JE WENST !!
 
 


5 opmerkingen:

  1. Je vermaakt je wel, zie ik :-) Veel plezier daar nog!
    Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2013! (maar er moet nog wel wat te wensen overblijven hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel liefdevol en creatief 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt prachtige foto's gemaakt in Ieper. Knap, in het donker is het vaak lastig fotograferen.Ik wens je een heel gezond en creatief 2013 toe!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zalig... ik wens u een zalig, warm, gelukkig, creatief en gezond 2013 toe!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel indrukwekkend, bij de Last Post krijg ik ook steeds kippenvel. Wij wonen daar niet zooo ver vandaan dus ik heb het al een paar keer meegemaakt. Heerlijk zo'n stranwandeling!

    BeantwoordenVerwijderen