zondag 2 december 2012

Weekendresultaat

Even de resultaten van mijn weekend laten zien.
Het tweede theemokjasje is afgeraakt.
 

 
Ook mooi van kleur vind en past weer bij de theemuts :)
 
Dan dit supermooie poppendekentje in patchwork dat ik kreeg van Gerda (een collega) die het maakte voor het goede doel van Maren, alweer 1 bij de teller!

 
Bedankt Gerda, het is supermooi!
 
Dan mijn maaksels van vandaag: 2 piramidetasjes en 3 zakdoekhoesjes.
Er had iemand een piramidetasje gevraagd, dus.... wat doet een mens dan?
 

 
Fijne zondag nog!
 


5 opmerkingen:

  1. Hoi Rita,
    Wat doe je met een piramide tasje? Is dit voor klein geld in te steken?
    Weeral een leuk idee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer lekker in de weer geweest met leuk resultaat! Ook het gekregen dekentje voor het goede doel is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook bezig aan mijn eerste patchwork, vrijdag de 2de les gehad. Vind ik superleuk. Dat dekentje is heel mooi, die teller gaat nogal omhoog dankzij jullie. Toffe spulletjes heb je gemaakt, i love de zakdoekhoesjes natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerda, heel hard bedankt!! Deze had ik effkens gemist!!!! Super mooi!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen