zaterdag 23 februari 2013

MIJN EERSTE TUTORIAL!!

Het is me gelukt!  Mijn eerste tutorial is gepubliceerd bij deze en je kan bovenaan mijn pagina nu tutorials aanklikken en je bent er.
De bedoeling is dat er de volgende dagen nog bijkomen over mijn kabouters, op verzoek van een aantal mensen die achter de beschrijving vroegen.
 
Mijn eerste tutorial is een gebreide tissuedooshoes met 100 gram redelijk dikke wol en naalden nr. 4.
Ik had geen fatsoenlijke hoes meer voor mijn tissuedoos en heb gisteren dan zelf eentje ontworpen, de bedoeling is om hier nog variaties op te maken, met dunnere wol en nog vanalles, maar dat blijft voorlopig nog een verrassing, inspiratie is er genoeg, maar ik moet enkel tijd vinden en de juiste wol en al de andere dingen die ik nodig heb.
 
Graag had ik dat iemand mijn beschrijving eens uitprobeert en me een reactie stuurt of het een beetje duidelijk is, of het klopt en een foto misschien van het resultaat :) of is dat teveel gevraagd?
 
Succes ermee en dit is dan het resultaat!
 
Het bovenaanzicht (nogal donker)
 
 
En het zijaanzicht.

 
Heb je nog vragen?  Mail dan gerust, ook voorstellen zijn welkom.
 


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je tutorials gaat maken. Ik ben nu al benieuwd naar de volgende!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allé hup, weer iets nieuw bijgeleerd...tutorial...
    Leuk. Nooit te oud om iets te leren hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou dit in gedachten, want ik vind 'm leuk!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan Rita,als je wil probeer ik het wel,groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n tutorial , ik ben ookal hardstikke benieuwd naar de volgende !!

    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rita, ik wil hem wel graag uit proberen voor jou als je wil, heb tissuedozen genoeg in huis :-) Fijn zo, je eigen tutorial!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit lijkt me een leuke variatie op die ik zelf al paar keer hebt gemaakt, ik kijk er naar uit.

    Ondertussen heb ik je gevonden, ik zie je regelmatig op mijn blog verschijnen en ik was benieuwd of je zelf een blog had. Ja natuurlijk, ik was zelf al heel lang volger maar om een of andere reden verscheen je niet in mijn bloglijst. Vanaf nu dus wel en kan ik nu mee genieten van jou maaksels ;)

    BeantwoordenVerwijderen