zondag 3 februari 2013

Weekendverslagje

Zoals steeds had ik heel veel plannen om te handwerken, maar zoals altijd is er wat gepresteerd maar nog niet de helft van wat er op het programma stond.
Herkenbaar?
 
Eerst en vooral, HET IS ME GELUKT!
IK HEB EEN KABOUTERVROUWTJE GEMAAKT!
 
Wat vinden jullie ervan?
 
 
Geslaagd of niet?
Ik vind dat ze meevalt, maar ik ben altijd in voor verbeteringen of goede raad of interessante voorstellen....
 
 
Dan de sokken van leen, een half been af ongeveer.
 
 
Je ziet de tekening niet al te goed, maar hieronder staat de foto van de boek, dus zo gaat het worden.

 


7 opmerkingen:

  1. Dat komt me heel bekend voor. Ben ik van plam om even lekker te gaan borduren voor mijn letterbak, zit ik al weer tijden te internetten.
    Ik brei nu sokken vanaf de teen op een rondbreinaald. Binnenkort de vorderingen op mijn blog. Leuke kabouter heb je gemaakt.
    Succes met alles.
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héééél herkenbaar, Rita. Ook ik heb altijd veel meer plannen dan ik uiteindelijk uit kan voeren. Maar ach joh, we blijven lekker dromen en rommelen heerlijk verder.
    Je kaboutervrouwtje is een dotje!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een noessie .Goed gelukt toch, niks op aan te merken ! Vooral doorgaan. groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, ik vind het vrouwtje eigenlijk nog leuker dan het mannetje, als ik het zo mag zeggen. Wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je lijkt wel een duizendpoot met zoveel dingen bezig

    BeantwoordenVerwijderen