woensdag 17 april 2013

JOEPIE mijn paaskrans is toegekomen!

Dit moet ik jullie melden en vooral voor Tineke die deze supermooie krans met heel veel liefde voor me had gemaakt en die maar steeds niet toekwam met de post.
Maar vandaag zat hij plots in mijn brievenbus!
Joepie, ik ga hem nog een tijdje in mijn hobbykamer hangen of zetten om van te genieten!!!
 
En zo ziet hij eruit
 
 
Ongelooflijk mooi en fleurig, bedankt Tineke!


 
Nu weet ik waarom hij zolang onderweg was, Tineke had zich vergist met de postcode, maar de post heeft toch de moeite gedaan om te zoeken naar de juiste en het pakje is terecht!
Ongelooflijk, maar waar, bedankt postbode!
 


5 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk dat hij er is, sorry dat ik me vergist heb dat is een tik van linkshandige mensen dingen omdraaien, blij dat de post het uitgezocht heeft, anders was hij teruggekomen, kreeg ik een mailtje van want mijn postcode stond er ook op
    Ineke zei het al dat post naar Belgie wel eens lang duurt, maar dit was erg lang
    Rita ik ben blij,!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al goe dat er nog lieve mensen zijn, die uw pakje goe thuis brengen.
    geniet er van, want het is een prachtstuk.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh joepie!!! leuk en ik vermoed dat je het helemaal niet meer verwachte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rita,

    Ik zou niet zo je adres op internet zetten..je weet maar nooit toch?
    Groetjes Lon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een klein bedankje mag wel hihi..ik zie dat je de foto hebt verwijderd;)
    Groetjes Lon

    BeantwoordenVerwijderen