donderdag 25 juli 2013

Dagelijkse vorderingen

Omdat het vandaag nog redelijk warm was, zijn we toch weer rustig binnengebleven in de koelte.
 
Gisteravond heb ik nog het 2e bloemenschoentje afgemaakt van het extra setje kleren, met dit als resultaat:
 
 
een extra paar schoenen voor hippie!
 
Wat later begonnen er wolken te komen

 
En nog meer wolken, maar gelukkig geen onweer.

 
Dan is dit het resultaat van een ganse dag thuisblijven.
Vanmorgen eerst alles gekuist want er komt zaterdag bezoek!
Daarna kon ik tussenin borduren aan mijn nieuwe project.

 
Al aardig gevorderd nu hé!
 
Ik vond het patroon HIER.
Je ziet de foto wat het moet worden en als je wat verder scrolt vindt je wat verder grille 1 en 2 en dat zijn de patroontjes die je kan afprinten.
Er staan nog veel meer "grilles gratuits" op (gratis patronen), dus ga zeker eens kijken want hier worden supermooie dingen gemaakt!
 
 
 


8 opmerkingen:

  1. Ow, wat een schattige schoentjes weer! Je bent je echt helemaal aan het uitleven hè ;-) Leuk!
    Rustig aan met deze warmte! Veel plezier zaterdag met jullie bezoek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier ook af en toe even bewolkt.. maar nog geen spat gevallen !
    en ook ik blijf maar binnen ipv in die hete tuin op het zuiden te gaan zitten.
    leuke hippieschoentjes!! en schattig borduursel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige wolkenfoto's zeg! Genieten !
    De kleertjes voor je nieuwe hippie worden erg mooi, leuk hoor.
    En je borduurwerkje vind ik geweldig ♥♥
    Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw je borduurwerkje lijkt zo onwaarschijnlijk fijn werk!!!! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo krijg jij zaterdag bezoek? Ja, zie dan maar dat je huisje piko bello in orde is ;-)
    Wat ben je weer aan een fijn borduurwerkje begonnen. Zal eens op de link gaan zien. Mooi hoor
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op het warmst van de dag kun je inderdaad beter binnen blijven! Wel knap van je dat je nog zin had om je huis te doen. Ik kan het even niet opbrengen hoor met die warmte..
    Wat een prachtig borduurwerkje, ik ken het patroon, de moeite om te bewaren voor ooit...

    Groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even gaan piepen, dat wordt leuk dat borduurwerkje. Nog even en je hebt me echt zo ver gekregen dat ik mijn borduurwerk weer uit de kast haal :-) Het onweer is doorgevlogen tot hier denk ik, we waren net met z'n allen in het zwembad, ook eens leuk en fijne afkoeling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zulk fijn en mooi borduurwerk Rita !!
    Ik heb zonet nog jouw prachtige hippie bewonderd en haar extra uitzet ! Ook deze schoentjes zien er tof uit !
    Wat ben jij een duizendpoot !
    Veel plezier met je bezoek :)

    BeantwoordenVerwijderen