woensdag 10 juli 2013

Superleuke post van Haakjuffie en Mascotte

Wat ben ik blij!
 
Toen ik gisteravond thuiskwam na het werk was er een hele fleurige enveloppe in de brievenbus voor me, ik kon het bijna niet geloven :)
 
 
Kijk, aan mij gericht en hij kwam van ver, van 's Hertogenbosch (Nederland)

 
Dit stond op de achterkant, geweldig, zo'n eigen stempel (moet ik ook eens ontwerpen)
Goed idee Haakjuffie!
 
 
En deze kaart van Mascotte zat erin?  Waarom?  Ik denk omdat ik fan ben van Mascotte, ze maakt altijd vanalles mee en Haakjuffie maakt er dan leuke verhaaltjes van !

 
Dit stond op de achterkant.
 
En ik heb nog iets gemaakt, mijn babysokjes zijn af!
 
 
Dit vind ik ook weer hele leuke :)
 
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!
    De slofjes zijn weer schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post. Mooie slofjes weer.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die Mascotte dat is een leuke hé. Ben ook zo verzot op haar verhalen. En nu is haakjuffie kaarten aan het maken van haar. Super !!! En dat vind ik van je baby sloefjes ook....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuke post! En je hebt heel lieve sokjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, jij kreeg ook al zo'n mooie kaart! Ik hoop dat de postbodes zich verwend hebben gevoeld met die lieve groeten!
    De babysokjes zijn echt superlief geworden!
    Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zo blij werd van de kaart . Met liefde gemaakt ♥♥♥
    Mooie slofjes ook weer, liefs xxx en een knuffel van Mascotte ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post gezellig hoor !!!!

    BeantwoordenVerwijderen