maandag 9 september 2013

Hippie 3 en werk in wording

De bedoeling is om tegen dinsdag (poppendag) hippie 3 af te krijgen.
Of alles klaar geraakt, weet ik niet, maar we doen ons best :)
Ondertussen hebben we niet stilgezeten natuurlijk, de sjakos (handtas) en de bloemenschoentjes zijn alvast klaar.
 
 
Nu nog hippie zelf en nog een extra rokje en bloesje.
 
Maar de naaimachine heeft ook niet stilgezeten.

 
Dit is een nieuwe handtas in wording.
Bovenaan liggen de handvaten en je ziet de stof al.
Als ze klaar is (kan nog wat duren met hippie ertussenin nu en woensdag weer werken) zal ik ze op de blog tonen.
Dinsdag begint ook ons wekelijks clubje weer, verslag volgt nog :)
Ik ben heel benieuwd wat iedereen te vertellen en te tonen heeft!!
 


6 opmerkingen:

  1. Wat spannend!!!! Ben benieuwd of de hippie op tijd gaat af zijn. De bloemen schoentjes alvast. En die gaan heel mooi staan bij de hippie, daar ben ik zeker van.
    Die tas, dat wordt ook een succes, dat zie ik nu al8
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schoentjes zijn heeeeel knap hoor. Ben benieuwd naar hippie.
    Gr, en tot morgen M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor! Jij hebt al weer heel veel gedaan voor je hippie! Ik heb morgen ook wat in het kader van de A & C dag, maar dat is echt nog maar een klein dingetje.... Ik laat mijn pop jouw blog maar niet zien, want dan gaat ze vast op mij mopperen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die schoentjes zijn algeweldig, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh, spannend , ben benieuwd naar hippie 3.... vind ze zooo lief <3

    BeantwoordenVerwijderen