maandag 30 september 2013

Rommelmarktvondsten

Gisteren was het rommelmarkt in Landen en dit zijn mijn vondsten.
 
Als eerste vond ik deze schommelwieg voor 5 euro.
 

 
Die vond ik zeker zijn prijs waard, ze ziet er nog ontzettend goed uit.

 
Zouden de poppen, hippies en/of beertjes hier willen inliggen???

 
Dan deze prachtige zelfgemaakte oorbelletjes van jonge meisjes uit de buurt voor 5 euro.

 
Tenslotte heb ik toch al 1 snoepje gehaakt, de lollypop is al klaar.
 
Aan het andere snoepje wordt gewerkt momenteel :)
 
 
Ook dit nog even laten zien, morgen op 1 oktober is er weer update bij "de borduurvrouw" van de letterbaksal.  Mijn eerste was al klaar, maar ik ben een tweede gestart met 11 vakjes en het eerste is ondertussen gevuld.
Ga dus zeker kijken morgen!
 
 
 


14 opmerkingen:

  1. Leuk, die lollypop! En wat heb je weer leuk 'gewinkeld' op de rommelmarkt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige vondsten! Die wieg is heel mooi.
    En je lolly ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi wiegje. Met zulke mooie stof eromheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een paar geweldige vondsten gedaan, bofkont.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijke vondsten zeg! en je lolly ziet er smakelijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een kei prachtige wieg. Neen ik ben echt ni jaloers.... ik ben gewoon stikjaloers ;-) Tof hé die snoepjes. En dan ook nog borduren, man, man, je bent weer goe bezig.
    Grtjs xxx
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige wieg! Maar ik denk niet dat je daar een hippie in krijgt :-D

    Je lollie is goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die wieg mooi zeg, daar zullen je poppen en beren zich heerlijk in voelen!
    De lolly en andere snoepjes moet/wil ik ook nog maken, jammer dat er geen 48 uur in een dag zitten, ik kom soms niet eens aan bloggen toe, ook weer zo jammer, maar ja tijd is net zo kostbaar aals geld, je kunt het maar een keer opmaken!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh Rita, laat je mij volgende keer weten als er in je buurt een rommelmarkt is???
    Super leuke vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, stom dat ik het niet gedaan heb eigenlijk! Maar volgende keer zal ik er proberen aan te denken!

      Verwijderen
  10. Die poppen komen daar echt niks te kort ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oww ik zie je huis al volstromen met poppenatributen en accessoires ahahahah je leeft je helemaal uit!!
    ook ik zie geen hippie in deze wieg.. maar er komen vast heel romantisch vintage gehaakte poppen of beren in te liggen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank je wel voor al het delen, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen