dinsdag 29 oktober 2013

Poppendag op een laag pitje.

Ja, het is poppendag!
 
Maar veel vorderingen zijn er niet gemaakt.  Waarom niet?
Omdat ik muisjes maakte voor het goede doel.
Omdat ik gewerkt heb voor de letterbaksal waarvan de foto's morgenavond binnen moeten zijn want de updates komen de 1e van de maand bij Nienke (de borduurvrouw) op de blog.
En ook omdat ik wat last heb van mijn schouder van het breien, dus even rustigaan....
 
Bij Danjel is het blogvakantie, dus geen poppen, ook bij Hannie van Handwerkplezier nog vakantie denk ik.
 
Wie doet wel mee???
Akkelien is er, maar ook met weinig vorderingen schreef ze, ga zeker eens kijken!
Jolanda onze nieuwkomer van vorige week heeft vast ook weer iets in petto.
En zou Marjolein iets nieuws gemaakt hebben?
Wie bij Wieke in de "handmade by" zal staan valt nog af te wachten.
 
Tot slot mijn kleine vordering.
Deze week heb ik een poging gedaan om de rok van Fientje af te krijgen, maar helaas is het niet gelukt, wel al een heel stuk, kijk maar.
 
 
Ik ben overgeschakeld op wit en daarna misschien nog op zwart om de indruk te geven dat ze meerdere rokken boven elkaar draagt :) of het goedkomt valt nog af te wachten...
 
Wordt dus vervolgd volgende week en ik beloof om dan meer af te hebben, ik doe mijn best.
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. veel succes Rita, maar denk om je schouder!
    lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch weer een stukje verder en doe maar rustig aan hoor !
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das toch beter dan niks. Ik vind het al wel mooi hoor. Verzorg de schouder, want das ook belangrijk xxx
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet je wat ontzien voor dat je volledig vast zit en dat is dan nog erger.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De poppen moeten ook leren om geduldig te wachten tot ze iets nieuws krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee, af en toe moet je wat rust nemen he!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja af en toe even iets minder moet kunnen vind ik , het moet wel leuk blijven , neem jij maar ff rust voor mij geen probleem
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rustig aan hoor, het is tenslotte een hobby en geen aangenomen werk, zou mijn moeder zeggen. Je rokje met laagjes gaat vast lukken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Komt allemaal wel goed Rita, heb moet leuk blijven toch en geen moeten.

    Het ziet er wel mooi uit.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Luisteren naar je lichaam he, verzorg je goed!

    BeantwoordenVerwijderen