maandag 18 november 2013

Weekendwerkjes

Dit weekend heb ik veel kunnen freubelen, hubbie was ziek en heeft bijna het hele weekend geslapen, dus heb ik me rustig gehouden en geknutseld.
 
 
Donderdagavond kreeg ik een verrassing van hem, zo'n lieve schat.
Superleuk als je man weet met wat hij je plezier kan doen.
 
Dit boek kreeg ik, ik had het al in de boekenwinkel gezien, maar nog niet kunnen inkijken en omdat het nogal veel geld kost, wou ik eerst zeker zijn of het wel de moeite loonde om hier zoveel geld aan uit te geven, maar nu heb ik het dus al.
 
 
Het staat vol leuke projecten, goed uitgelegd, met patroon, dus je kan meteen aan de slag!
En dat heb ik dan ook gedaan natuurlijk.

 
Ik koos deze mandjes om te maken.

 
Zo zijn ze dan geworden, de vierkante moet ik nog uittesten, de ronde heb ik dus al :-)

 
Nog maar een speenkoord gemaakt, is ook een leuk kraamcadeautje eigenlijk.

 
En de vorderingen van mijn beertjesdoek.
 
 
Zie je het verschil met vorige keer?
 
Ook is er nog aan hippie gewerkt, maar da's voor morgen :-) op poppendag natuurlijk.
 
Vandaag gaan we strijken, poetsen en misschien nog een slab naaien uit mijn nieuwe boek.
Er staan nog veel nuttige dingen in die ik wil maken.
Alleen zal het weer wat minderen, mijn verlof is voorbij en overmorgen is het weer werkweek.
 
Fijne maandag!
 
WELKOM AAN DE NIEUWE VOLGERS !!!
 
 
 

 


12 opmerkingen:

  1. wow rita wat heeft u leuke dingen gedaan in de weekend....ik hou ook van als ik vrij bent de tijd leuk te benuttigen...ik vindt u blogje trouwens harstikke warm..en gezellig...meestal gebruiken mensen blogjes maar zeggen niks...is meer warm...als je de blogjes iets vriendelijker doet...komen mensen vaak terug...ik ben ook bezig...veel liefs soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, je bent weer in de watten gelegd hé. Je hebt ook weer van katoen gegeven, knap allemaal.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi boek heb je van je lieve hubbie gekregen. En je hebt meteen al mooie mandjes gemaakt, wauw!
    Ben benieuwd naar de vorderingen van hippie... beterschap aan je lieve hubbie en kuss voor jou xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer goed bezig geweest dit weekend. Goed gelukt hé, die mandjes. Daar gaan nog vele mooie dingen volgen. Wens Hubbie veel beterschap.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je zo verwend bent door je man. je kon hem meteen terug verwennen (verzorgen), ik hoop dat het weer wat beter met hem gaat? Je ronde mandjes zijn heel mooi geworden, ik ben heel benieuwd hoe de vierkante er uit gaan zien (worden die verstevigd aan de binnenkant?).
    Je hebt er ook weer een leuk speenkoord bij gemaakt, inderdaad een leuk cadeautje en even een lekker fijn klein tussendoorklusje.
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij gaat ook maar door en door zeg. Bezig beitje :)
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker druk geweest. Altijd leuk zo n nieuw boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van je man! De mandjes zijn goed gelukt! En dat speenkoord, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een productief weekend! Wow! Mooie dingen allemaal, hoor.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk boek, dat zorgt wel voor inspiratie!
    Beterschap voor je man, Rita...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk dat je hubby je in de watten legd.
    leuk cadeautje
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief zo n hubby .hoop dat ie weer is opgeknapt. Leuke dingetjes heb je weer gemaakt. Groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen