woensdag 19 november 2014

Dubbel geluk en sokken

Gisteren was het al dankbare dinsdag en ik had dubbel geluk!

Waarom?

Ik heb de give away gewonnen bij Daniëlle van Danjel's poppenblog 

en

ik heb de give away gewonnen bij Alyt van Crealy (de maakster van de barbiekleedjes).

Als dit geen reden is om gelukkig en dankbaar te zijn weet ik het niet.

Natuurlijk ben ik nu in blijde verwachting van mijn pakjes en als ze toekomen ga ik zeker een blogje erover schrijven.


Nog even vermelden dat mijn sokken ondertussen afgeraakt zijn.


De sokken zijn even groot hoor, maar ik moest zelf een foto maken en dat lukt niet perfect natuurlijk.
Maar ik ben heel tevreden met mijn 2e paar sokken.


Nog even een detailopname van het patroon dat ik gebruikte.

Laat de winter maar komen!


14 opmerkingen:

  1. Joepie, twee warme voeten en dan nog warm en o zo mooi !!!
    Grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee warme voeten en twee prijzen gewonnen, je hebt het verdiend!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met de dubbele prijs en fijne sokken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijzen! Twee tegelijk, dat gebeurt niet veel....
    Op je sokken ben ik jaloers, ik kan geen tenen en hielen breien!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sokken! en gefeliciteerd met je prijsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij een gelukszak! Je sokken zijn prachtig, leuk die gaatjes. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, je sokken! En ik had gezien dat je gewonnen had bij Daniëlle, nog gefeliciteerd en ook nog een prijs op de andere blog! Dat is zeker geluk hebben! 't Is je gegund, hoor!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sokken!
    Gefeliciteerd met de prijzen, ik ben benieuwd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kan het aannemen dat je blij bent met de twee giveaway"s, hopelijke ligt ermorgen nog een pakje op je te wachten in het UZ, vraag mij af waar dat deze omslag is, mijn zus vertelde dat hij 14 dagen geleden werd verstuurd, zou hij toch niet terechtgekomen zijn op RX HGB?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! En wat zijn de sokken mooi geworden zeg!
    Groetjes,
    Mirjam
    PS: Ik heb eindelijk je blog weer toegevoegd aan m'n leeslijst. Ik heb ooit mijn hele leeslijst verwijderd, om zo een probleem te verhelpen en ik vergat het steeds om alle blogs weer toe te voegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor jou mag het dus gaan vriezen, je bent er met je nieuwe sokken helemaal klaar voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave sokken Rita! Wie nu nog durft te zeggen dat sokken breien saai is, die is ...
    En wat een bofkont ben je met twee give aways tegelijk winnen! Lekker van genieten als ze binnen komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie sokken rita! En gefeliciteerd met je gewonnen prijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met het winnen van de twee giveaways supeeeeeeeeeeeer sokken groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen