vrijdag 2 januari 2015

Muts- en sjaalvorderingen

Momenteel wordt er aan een hoog tempo gehandwerkt hier, heerlijk is dat!
Als je vrij hebt kan je toch ook niet altijd poetsen of strijken en met dit weer hoef je buiten ook niet veel te doen, buiten af en toe eens even wandelen, dus handwerken!!

De muts is ondertussen af want mijn zoon kreeg hem voor Nieuwjaar, we waren uitgenodigd bij hen en Liene.


Dit is ze geworden, nog eentje te gaan dus voor de jongste zoon maar die wol moet ik nog halen.


Voor Leen nam ik een kleurboek en potloden mee, dat wou ze graag eens proberen had ze me verteld en de sjaal was nog niet af, maar ze vindt hem wel mooi.

Zover zijn we al.


In totaal zal ik zes motiefjes moeten maken denk ik.


Even wat korter om de glitterjes in de wol te tonen, dat lukt echt slecht op foto.

Dan nu nog een paar foto's van Liene op oudejaarsavond die ik jullie niet wil onthouden.


Heel ontdeugend met haar uil aan het spelen.


Hele dikke vriendjes met vake.


Ontdekking van de broodrooster.

Ze kan superlief zijn, weet hoe ze moet charmeren (nu al), is heel nieuwsgierig en leergierig, maar je moet ze in de gaten houden!





9 opmerkingen:

  1. Lekker hè, zulke dagen. Hier wordt ook weinig gepoetst, alleen het hoognodige. En dan gewoon doen waar je zin in hebt.
    En jullie lekker genieten van je kleindochter.
    Ik wens jullie heel veel moed en sterkte toe voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De muts is prachtig, en je kleindochter is om te stelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spreuk!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie muts en sjaal, lieve Liene en prachtige spreuk.
    EEN HEEL GOED JAAR GEWENST

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hard gewerkt aan je projecten en veel genoten van familie! Dat zie ik in je foto's en verhaal terug.
    Hartelijke groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo rita,
    wat een prachtige foto's van je familie.
    ik heb genoten van je blogpost.
    Wat ben jij lekker actief geweest.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geluk brengt zo'n kleintje toch in de familie.. Het is zo puur, zo mooi!
    Je bent heerlijk aan het handwerken, Rita... lekker hè als het allemaal zo vlot gaat. Prachtige muts weer, dat kon niet anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat jullie zo van Liene kunnen genieten!
    En heerlijk dat je veel aan handwerken toekomt, dat brengt toch de broodnodige ontspanning in deze spannende tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liene is toch echt zo schattig!!
    Je projectjes gaan inderdaad aan een gestaag tempo verder, je bent goed bezig!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen