maandag 21 september 2015

Bumba en een halve blok

Dit weekend is het me gelukt om Bumba helemaal af te werken.


Geweldig vind ik hem, Liene herkent hem meteen, ze kende hem zelfs al toen ik er nog mee bezig was.  Het plan is nu om hem op een kussentje voor haar te maken dat ze in de zetel bij haar kan nemen of mee in haar bedje.  Dat ga ik misschien morgen proberen te maken, dan heb ik nog een dagje vrij.


En dit is blok nummer 15 van de zeeuwse meebreideken, half klaar.  Aan de deken wordt tussenin gewerkt als ik er zin in heb en vooral als ik er tijd voor heb.
Momenteel brei ik nog aan 2 paar sokken en een paar handschoenen voor de winkel.
Op de opendeurdagen, het eerste weekend van oktober, mag ik demonstratie sokken, babysokjes en handschoenen gaan doen, ik kijk er al naar uit.

Niet vergeten, morgen is het weer poppendag!


10 opmerkingen:

  1. Altijd bezig, hé :-)
    Bumba ziet er fantastisch uit, logisch dat Liene 'm herkende!
    En een mooi blok is dat, hé?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super lieve geborduurde Bumba ...
    Mooi motief en kleur in je breiwerkje ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is Bumba mooi zeg ik ken het niet maar dat zal aan mij liggen.
    Je deken blok is mooi een gezellig kleurtje.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bumba is heel moooi geworden! Knap van Liene dat ze hem zo snel herkent, dat stimuleert natuurlijk wel om het af te maken ;-)
    Mooi blok!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat Liene er zo enthousiast over is! De deken krijgt weer een mooi kabelpatroon, leuk zo'n 'tussendoortje' .
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bumba is prachtig; ik snap best dat Liene hem geweldig vind :-). Mijn ene kleindochtertje gaat niet slapen zonder haar bumba-knuffel.
    En met de deken schiet je best goed op, leuk dit blok.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blokje! Ik houd wel van een kabeltje.
    Heerlijk om tussendoor een dagje vrij te zijn hè... er zijn altijd zoveel leuke dingen om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt een lievelingskussentje voor Lieke, Bumba gaat overal mee naar toe, let maar eens op.!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk is Bumba geworden en grappig dat Liene hem zo goed herkent.
    Wat een eer dat je breidemonstraties mag gaan geven, leuk voor je. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen