zaterdag 26 september 2015

Sneak peak en WIP

Vandaag laat ik jullie een sneak peak zien van, ja alweer een nieuw project, maar dat moet nog eventjes geheim blijven.


Dit is dus een stukje dat ik kan laten zien en dit moet nog zo'n weekje geheim blijven, daarna kan ik het wel laten zien en vertellen wat het wordt.

En dan mijn "werk in uitvoering".


Het derde paar sokken op bestelling waarvan ik al een hele tijd geleden, in het voorjaar, de eerste sok al van breide.  Nu is eindelijk nummer 2 aan de beurt en ik ben al voorbij de hiel.
Dit project zal dus zeer binnenkort wel af zijn en dan moet er nog 1 paar gemaakt worden op bestelling, helaas ook in zwart, niet mijn favoriete kleur om mee te breien, maar ja.

Mag ik nog een nieuw aankoopje laten zien?


Dit schattige boekje kon ik niet laten liggen met die leuke inktvis erop.


Dit popje en slofjes staan er onder andere in, maar ook nog hele andere leuke projectjes waar er zeker wel van gemaakt zullen worden en hier op de blog zullen verschijnen.
Je bent dus gewaarschuwd, alweer nieuwe uitdagingen op komst!

Oh how ready i am, Friday shopping, Saturday one of my many nephews birthday party, then hubby is taking us to rent a cabin on a lake far away from here for the night, Sunday enjoying the day at the lake with my family all day, then Monday head back home and boil crawfish, my hubby sure knows how to make our weekends amazing:


9 opmerkingen:

  1. O, ja, zwart is geen fijne kleur om mee te werken, als je eenmaal veertig plus bent....
    Wat een schattig boekje en je nieuwe project ziet er ook veelbelovend uit!
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je eerste werkje, heb al een vermoeden wat het kan worden. We wachten vol spanning af wat er komen gaat. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat zwart niet je favoriete kleur is om mee te breien. Ik vind dat zelf ook, het breit zo ongemakkelijk, omdat je het zo slecht kunt zien, vind ik.
    Gauw doorwerken maar, Rita, dan kun je snel aan de werkjes uit het leuke boekje beginnen!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zier er weer reuze spannend uit mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi breiwerk, je maakt me reuze nieuwsgierig Rita ...
    En dat nieuwe boek belooft weer wat!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te zien heb je wel een mooi geheim ;-)
    Nee, zwart is lastig om te zien, vooral met donker weer en 's avonds, maar zo te zien lukt het je prima.
    Leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oef sokken dan ook nog in het zwart. Ik snap helemaal dat het niet je favoriete kleur is om mee te werken. Ik vind het vooral 's avonds een ramp. Spannend een geheim.. wat zou het zijn. groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je nu toch weer op de pennen staan?
    En dat boekje ziet er wel heel leuk uit. Maar ja, dat worden nog meer projecten dan.
    Brei maar snel je sokken af dan is dat weer uit het hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er een heel mooi boekje uit jij bent toch ook een bezige bij hoor groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen