zondag 17 januari 2016

Joepie!

De planning was dus om de handschoenen tegen vandaag af te hebben, zodat ik ze kan afleveren straks en dat is me gelukt!!


Ze wou het heel eenvoudig houden, dus gewoon effen met een randje onderaan en ik kon het toch niet laten om er een bloemetje met kraaltje op te naaien.
Hopelijk is de klant tevreden straks en passen ze.


Ondertussen heb ik de meebreideken weer opgepakt, ik moet nog steeds 10 blokken maken.
Dit is dus een begin, nog 9 te gaan dan.


Deze foto wou ik jullie niet onthouden, onze Garfield, 1 van onze 4 poezen, die toch even een droog plekje vond onder het plastieken zeil waarmee de tuinmeubelen zijn ingepakt.
Fan van de sneeuw zijn ze geen van allen, ze zijn veel binnen nu, maar hij is nog het meest weerbestendig van allemaal en een kater met pit af en toe.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten