donderdag 28 januari 2016

Verrassing uit Nederland

Vorige week kreeg ik ineens een mailtje van Kiala dat er ergens een pakje op me lag te wachten.
Nu, ik verwachtte helemaal geen pakje, dus ik keinieuwsgierig.
Het nadeel van Kiala is dan weer dat je meteen weet wie de afzender is en dat was Marjan van de blog "muziek en meer" een heel fijn blogmaatje van me die ik in mijn hart koester.

Door dat stomme sneeuwweer geraakte ik niet meteen naar de winkel om het op te halen, maar gisteren was het eindelijk zover.


Eenmaal thuisgekomen kon ik me natuurlijk niet langer bedwingen en werd de doos van pandora opengemaakt.


Bovenop zat een briefomslag met mijn naam.


Eronder zag ik dit allemaal.


Stickervellen en fleurige lintjes.


Push-pins en een schattig viltpakketje.


Kijk hoe mooi de pins zijn, supertof!


Ook vond ik deze zelfgebreide kerstbal nog in het pak, met telkens een meisje


en een jongen afwisselend erin gebreid, supertof!

En last but not least zat in de briefomslag


deze schattige kaart, ja je leest het goed vanuit Anna Paulowna, daar woont Marjan namelijk.
Zelf had ik er nooit eerder van gehoord tot ik haar blog ontdekte,het googlede en ontdekte dat het  helemaal bovenaan in Nederland ligt, een heel eind van ons vandaan dus.

MARJAN DANKJEWEL!
Dit hoefde niet, dat weet je, maar toch was ik ontzettend blij met deze onverwachte verrassing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten