dinsdag 23 februari 2016

Poppengeluksdag

Dinsdag poppendag.
Verwacht er niet teveel van want ik heb helaas aan het knuffeltje geen vorderingen gemaakt.

Helaas heeft niemand geraden welke knuffel ik aan het maken ben, dus wordt er ook geen pakje verstuurd.

Maar ik heb wel ander poppennieuws te vertellen.

Herinneren jullie nog dat ik eens 2 baby born poppen aankocht voor Liene?


Ze werden Belle en Beau genoemd nadat ik jullie om raad vroeg voor de namen.
Nu, eentje, namelijk Belle, is al verhuisd naar Liene en Beau blijft hier wonen voor als Liene op bezoek komt, dan heeft ze hier ook een "baby" zoals zij ze noemt om mee te spelen.

Nadat ik al zo dikwijls de prachtige kledingstukken had bewonderd die Jannie in haar webwinkeltje, genaamd Nappi, telkens weer toont, kon ik het niet nalaten om voor de tweeling nieuwe kleedjes te bestellen bij haar.


Dus werd er op een dag een pakje toegestuurd met mijn bestelling, spannend!!


Kijk, wat een schattige schoentjes ze maakt in vilt.


Het eerste setje is wat winters, een shirtje, overgooier, bijpassende maillot en haarband.


Dit kreeg ik erbij als cadeautje voor Liene, dankjewel Jannie!!


Vervolgens koos ik ook nog een zomerjurkje uit.


Tenslotte zat dit er nog extra bij voor mezelf, een opkikkertje, een leuke bladwijzer.
Heel lief van je Jannie, bedankt!

Je kan je al voorstellen dat er hier eentje zat te mokken dat het pakje niet voor haar was, juist, Lily natuurlijk, alhoewel de hippies ook wel een beetje meededen, net als Saartje.
Maar ze moeten nu eenmaal leren dat het niet altijd voor dezelfde poppen nieuwe kleding kan zijn, elk op zijn beurt zal ook wel goed zijn denk ik.

De kledij werd aangepast en kijk eens hoe mooi ze eruitzien.


Prachtig, ze schittert gewoon,


je zou bijna weer kind willen zijn.


En de volgende komt al showen


let op de details aan de schoentjes en


ook de jurk is perfect afgewerkt en alles sluit met klittenband, makkelijk aan en uit te doen dus.

Het zomersetje is al verhuisd naar Liene ondertussen.
Als ze nog wat groter is, zal ze zeker zelf wel kiezen wat ik nog kan bestellen of maken ervoor.

Hoever ik volgende week zal zijn durf ik nog niet te voorspellen, misschien heb ik ook wel niet veel tijd om te breien of krijg ik "huiselijke problemen" met de poppen hier, wie weet.


Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,

Jannie,



Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! Er staan alweer wat nieuwe namen bij, gezellig! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten