zondag 4 juni 2017

Arnemuiden, een dag met een gouden randje

Gisteren zijn we met 2 auto's richting Arnemuiden gereden naar het 2e Brei- en Haakfestival dat Jeanet weer vol enthousiasme opnieuw inrichtte voor ons, samen met een hele hoop vrijwilligers, waarvoor grote dank.

's Morgens om 8u was het hier verzamelen bij ons thuis, ik had bij de bakker 2 dozen koffiekoeken besteld om de dag door te komen en iedereen had wel iets van handwerk mee.

Dan volgen nu een heel deel foto's om de sfeer te laten proeven.


Wieke van Keulen was aanwezig, zij werkt nu samen met Durable.


Ook Jellina was er weer, zij werkt vooral met Scheepjes samen.
Beiden gaven ook workshops ter plaatse.


Overal rondom hingen de mooiste creaties,


hier de workshop "je eigen wol verven",


maar ook "mochilla haken" kon je leren.


Deze 2 grote fans hadden zelf een T-shirt gemaakt van "blij dat ik brei", een groot succes!


Nog wat impressies






Wat foto's van onze tafel, wij waren met 7, maar hadden nog met anderen afgesproken daar ter plekke om daar onze groep nog te vergroten.





Ikzelf pronkte natuurlijk met mijn kanten sjaal die veel succes had en alom bewonderd werd.



Verder maakte ik nog foto's van mooie meegebrachte handwerken en sjaals.





Zelfs Jacobus was aanwezig en


ook deze mooie Zeeuwse avonddoekje dat hoort bij de traditionele klederdracht van Zeeland.

We kregen allemaal een mooie gevulde goodie bag en brachten natuurlijk onze voorraad mee, maar hierover meer in een ander blogje.

Veel woorden hoef ik niet te gebruiken denk ik, dit was voor iedereen die meeging een groot succes en iedereen wil volgend jaar mee teruggaan.

DIKKE DANKJEWEL AAN JEANET EN IEDEREEN DIE DIT MEE INRICHTTE !




11 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Rita, wat geweldig dat jullie die grote reis gemaakt hebben en dat jullie zo'n fijne dag hadden! En heel leuk dat je zoveel foto's hebt, dan kan ik ook even meegenieten! Wat hadden jullie ook fijn weer, hé!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een fantastische dag en inderdaad Rita, volgend jaar zijn we terug aanwezig. Onze chauffeur van dienst heeft al toegezegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verslag! En ik deel je mening, het was een heerlijke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er superleuk uit en wat fijn dat het weer ook zo goed meewerkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor de impressie, het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie fotoserie. Fijn dat jullie het troffen met het weer en een heerlijke dag hebben gehad.
    Salutations encore

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk verslagje en ik zie dat je genoten hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De foto's alleen spreken al boekdelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een fotorijk verslag. Erg leuk en inspirerend. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's van prachtige werken. O, wat was ik daar ook graag geweest. Ziet er als een gezellige dag uit.

    BeantwoordenVerwijderen